Si sou una empresa que organitza esdeveniments ja haureu comprovat que la millor manera que tenim d’obtenir-ne imatges o records és a través de la fotografia. Si a l’empresa no disposeu d’un equip intern i voleu que quedi constància d’aquella jornada especial, us caldrà comptar amb un fotògraf professional.

Preparar la cobertura de l’esdeveniment

Per garantir que el resultat final del reportatge fotogràfic és el desitjat, és interessant fer una reunió prèvia amb el fotògraf o l’empresa de fotografia per explicar-li alguns aspectes importants. Us oferim un llistat dels temes que us caldrà tractar:

  • Espai on es realitzarà: És interessant que el fotògraf el pugui saber els detalls a tenir en compte sobre l’espai disponible i planificar la jornada d’acord amb l’entorn. També necessitarà el màxim d’indicacions, per exemple, sobre els horaris de l’esdeveniment d’empresa: és important considerar si es celebra de dia o de nit, per poder fer previsions al voltant de la llum disponible.
  • Planificació de les fotografies a obtenir: Cal que quedi molt clar quines són les fotografies que l’empresa vol que surtin d’aquell esdeveniment. Sobretot quan es tracta d’una trobada amb moments estrella, com pot ser una gala de repartiment de premis, demostracions, una conferència o ponència, un show, un espectacle, etc. Cal llistar aquestes fotografies. Aquest mètode ens permetrà tenir en compte prèviament quin serà el lloc més idoni des del qual prendre les fotografies “previsibles”. Posem-nos ho fàcil, doncs. Una bona planificació sempre ens ajuda a obtenir uns resultats excel·lents. Evidentment, també és imprescindible tenir una bona llista de les persones a qui hem de fer una foto amb pla detall o pla general. En cas que la llista de personalitats sigui molt extensa, és interessant proveir al fotògraf d’un llistat que inclogui la fotografia prèvia de la persona, així com el seu nom i càrrec. D’aquesta manera evitarem qualsevol possible error i no ens deixarem ningú.
  • Els secrets i els detalls: Sempre hi ha detalls que cal tenir en compte i moltes vegades es tracta de coses inaudites: Un convidat especial a qui no li agrada que li retratin el perfil esquerre? Un gerro japonès de gran valor que volem que aparegui? El detall del vestit que tant ens ha costat dissenyar? Es tracta d’elements clau fonamentals i que ajudaran a donar un plus a la sessió, perquè serà molt més personalitzada. Tenir-los en compte farà que traguem el millor partit de la sessió fotogràfica i que n’esdevingui el millor testimoni. Una demostració de que el millor que podem fer quan volem organitzar un esdeveniment d’empresa és contractar un fotògraf professional.

Si voleu incorporar el servei de fotografia d’un esdeveniment d’empresa, us podem ajudar. Demaneu-nos pressupost aquí i serà un plaer preparar la sessió amb vosaltres.